maandag 12 april 2010

Teamweekend en eerste werkdag

Ik ben weer het weekend in Nederland geweest. Eerst donderdag bij de wedstrijd van mijn team wezen kijken en daarna vrijdag een weekend weg met de meiden naar Beilen!
Wat een topweekend was dat! Vrijdagavond hadden Hilde en Iris een eigen versie van 'Ik hou van Holland' gemaakt, was echt heel geslaagd! We hebben veel gelachen en het was weer superfijn om met de meiden te zijn. Zaterdag zijn we actief geweest. We hebben eerst een uur gemountainbiked, daarna geschoten met luchtbuksen en daarna de survivalbaan gedaan. Was echt heel erg geslaagd, maar de spieren voelen het nog steeds goed! Jeetje had niet gedacht dat ik zoveel spierpijn er van zou overhouden op plekken die ik nog nooit gevoeld had.
Daarna hebben we heerlijk gekookt in groepjes, allemaal een andere gang. Ik heb echt heerlijk gegeten, echt super meiden!!!!
Daarna zijn we naar de plaatselijke discotheek gegaan, was wel heel erg gezellig! Toch ben ik heel braaf eerder weggegaan omdat ik zondag na het ontbijt weer 9 uur naar huis terug moest rijden... Reis was wel echt zwaar! De eerste 5 uur gingen heel voorspoedig, maar daarna kwam de vermoeidheid opzetten. Na wat pauzeren ging het wel weer. Ook gingen de jongens bij Toine eerder weg en is Toine meegereden tot aan Freiburg waar we ongeveer tegelijk aankwamen en Toine heeft de laatste anderhalf uur terug naar huis gereden. Echt heel fijn, scheelde me veel energie.

Vandaag had ik mijn eerste werkdag!
Ik moest er om 13.00 uur zijn. Toen ik kwam lag er al een naamplaatje voor op mijn kleding klaar. Ook was er al een plank in een kastje leeggeruimd met een sticker met mijn erop. Verder lag daar een brief in met Welkom en dat ik een goede start mocht hebben. Echt superfijn binnenkomen. Verder ben ik gelijk meegenomen naar de sportzaak waar de nieuwe bedrijfskleding besteld is om een broek te passen die gelijk vermaakt moet worden omdat ik te lange benen heb...
Morgen ga ik meelopen met de vrouw die ik ga overnemen per 1 mei. Tot die tijd ga ik op de andere dagen mijn eigen agenda vullen. Heb er wel superveel zin in!!!

Liefs klien

1 opmerking:

  1. hey Pien,
    toch wel een lekker gevoel als je een eigen naamplaatje hebt en een eigen plank. Nu komen dromen uit. Ga er voor!!!!
    veel succes en dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen