zondag 2 mei 2010

Toine heeft een baan!

Gruëzi,

Ten eerste wil ik even kwijt dat Toine een baan heeft!!! Hij had vorige week 2 gesprekken en mocht bij beide komen. Maar hij heeft gekozen voor de engelse pub in Luzern waar ook alle nederlanders komen en waar we vrijdagavond koninginnedag hebben gevierd met nederlandse muziek en zelfs nederlandse karaoke (zijn we verstandig bij uit de buurt gebleven!). Voor nieuwsgierige: www.pickwick.ch/luzern.
Hierdoor hebben we in ieder geval veilig gesteld dat we samen in Zwitserland mogen blijven zonder dat we moeten trouwen of samen een kind moeten hebben voordat 1 van de 2 op de verblijfsvergunning van de ander mag blijven.

Helaas ben ik deze week weer onwijs duizelig geweest waardoor ik ruim een dag niet heb kunnen werken. Daar baalde ik echt van! Maar ik liep rond als een dronkelap die niet mn eigen evenwicht kon bewaren en dat zonder een druppel alcohol...
Maar ik heb het vandaag ingehaald. Ik heb vandaag mijn eerste weekenddienst gehad in het ziekenhuis, op zich wel grappig. Ik vind het ziekenhuis wel heel leuk maar het was heel druk wat betekende dat ik van 8 tot half 5 heb moeten werken om alle patienten een kwartier te kunnen zien en dan maar een half uur pauze tussendoor. Dat was wel heftig, en ik was alleen dus ook pauze alleen in een lege praktijk best raar!

Vanaf vrijdagavond regent het hier non-stop. Er is echt niks meer over van het mooie weer van vorige week. Gelukkig wordt het vanaf dinsdag beter, als ik weer begin aan mijn werkweek.
Vrijdagavond komen Papa en Raquel met Victor een weekend langs, ik verheug me er erg op!

Liebe Grussen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten