woensdag 19 mei 2010

Werken, is dat nou relaxed of niet?

Heey,

De weken gaan hier als een razende! Ik werk 80%, wat betekent hier dat ik werkdagen maak van 8,5 uur met een uur pauze ertussen. En 2 avonden tot half 8. Dus best wel even wennen na 5,5 jaar studeren! Ik ben er nog niet over uit wat ik relaxter vind... Als ik nu 's avonds thuis kom dan hoef ik ook niks meer te doen en is het ook gewoon een vrije avond. Maar ik mis het wel dat ik niet onverwacht een ochtend later op kan staan, de avond ervoor op stap. Of 's middags al om 14.00 uur klaar zijn... Maar ja, gelukkig hoef ik de keuze niet meer te maken want voor mij is het werkende leven begonnen!!!
Wel heb ik het op mijn werk heel erg naar mijn zin, ontzettende leuke collega's en ook het werken met de patienten is erg leuk.
De weken van overleven zijn nu langzaam aan wel voorbij en eindelijk kan ik me weer meer richten op de inhoudelijke kant van het vak. Nu kan het leerproces weer verder gaan.

Toine heeft van het weekend voor het eerst gewerkt en heeft het tot nu toe heel erg naar zijn zin. Morgen mag hij weer.

Vrijdagavond komen Mama en Jort voor het weekend! Heb er ontzettend veel zin in! (Mam, de boodschappenlijst is al onderweg :p)

Adee,

Klien

1 opmerking:

  1. hey pien, we komen maar met 1 auto hoor!!!!!
    boodschappen ok, maar niet voor alle vrienden en bekenden daar.
    tot vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen