woensdag 22 september 2010

Vakantie en weer aan het werk

Hallo,

Helaas ben ik toch minder goed in het bijhouden van mijn blog als ik gedacht had.
Laat ik maar beginnen met onze vakantie.
Op mijn verjaardag zijn we weggegaan en zijn we het mooie weer tegemoet gereden. We hebben heerlijk de hele week bijna 30 graden gehad!! Dus we hebben super genoten op het strand en in de zee, lekkere koffie, wijn, kaasje, worstje, olijfjes enz ennz. Echt een heerlijke week gehad! Helaas is een week ook weer zo om en kwamen we al snel weer terug in de realiteit. Maar we hebben gelukkig de foto's nog.









De afgelopen weken waren weer hard aan het werk. Na een vakantie is het altijd weer even wennen en op het moment is het ook heel druk met helaas overuren als resultaat. Ik heb de laatste 2 zondagen weekenddienst gehad in het ziekenhuis. Gelukkig is het nu eventjes weer afgelopen. En natuurlijk as vrijdag naar Nederland! Ik verheug me er nu al heel erg op! Al mijn lieve vriendinnetjes weer zien en weer lekker ouderwets stappen!
Na het weekend meer nieuws!

Veel liefs Klien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten