zaterdag 20 november 2010

Weekendje met Evelyn en nieuwe baan

Vorige week donderdagavond heb ik Evelyn van het vliegveld in Basel opgehaald!!
Na een ronde Basel omdat de oprit van de snelweg was afgesloten gingen we dan eindelijk in de regen richting huis.
Vrijdag moest ik nog een dagje werken en Eef is met de trein naar Cham gekomen, en toen ik klaar was met werken zijn we lekker bij de italiaan wezen eten. Daarna zijn we met de auto naar Luzern gegaan en hebben we lekker panache gedronken. Toen Toine klaar was met werken zijn we naar huis gegaan en zijn we hier de dorpskroeg nog ingegaan zodat we met zn 3en nog een drankje konden doen.
Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen en samen ontbeten. Daarna is Toine weer gaan werken en zijn Eef en ik snel boodschappen gaan doen om daarna lekker te gaan shoppen in Luzern. Helaas lopen ze nog wat achter hier in Zwitserland dus de hele stad gaat om 4 uur al dicht... Dus zijn we bij de Starbucks nog lekker wat gaan drinken en daarna de trein naar huis gegaan om een hele lekkere luie avond te hebben!
Zondag zijn we naar Engelberg gegaan en zijn we lekker gaan wandelen. We hadden heerlijk weer (16 graden). Daarna hebben we thuis lekker gekookt en gegeten.
Maandag hebben we na het uitslapen en het ontbijt Eef weer naar Basel gebracht. Lieve Eef, heel erg bedankt voor het superfijne weekend!!!!


Per 1 januari heb ik officieel ontslag genomen en ga ik nog 4 maanden voor de skischool Prime in Engelberg werken. Het aftellen is begonnen, nu nog een weekje, dan zijn we een week in Nederland daarna nog 2 en halve week en dan tot kerst nog werken en dan is het klaar in de praktijk. Wel een raar idee maar verheug me er enorm op!
We verheugen ons ook om veel van jullie volgende week in NL weer te zien!!!

Hele dikke kus!

ps. Foto's plaatsen lukt weer niet. Probeer het later nog een keer. Iemand tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten